Al sinds jaar en dag stellen uitgevers hun uitgaven ter beschikking voor het plaatsen van commerciële boodschappen. Zowel in de vorm van advertenties als advertorials, aangevuld door bijlagen, in alle vormen en maten, al dan niet in zwart-wit of in kleur. De uitgever van het Facilitair Journaal heeft daar bewust niet voor gekozen.
Toeleveranciers kunnen een commerciële boodschap in het Facilitair Journaal uitsluitend plaatsen door middel van een communicatiepakket. Dat is een bundel mogelijkheden, die naadloos aansluiten bij zowel het digitale-schriftelijke karakter van het medium Facilitair Journaal als het optimaal onder de aandacht brengen van commerciële boodschappen van de lezers van het Facilitair Journaal. Zonder de laatste nodeloos een boodschap op te dringen waar zij niet om verlegen zitten.
Aan toeleveranciers van producten en/of diensten op het gebied van facilitaire benodigdheden of gebouwbeheer die meer willen weten over deze nieuw vorm van adverteren, kunnen meer informatie aanvragen door middel van onderstaand formulier. Op telefonisch verzoek – 040 – 20 86 000 – verstuurt account-manager Ed van de Ven eveneens per ommegaande en digitaal een informatiepakket. Uiteraard geheel vrijblijvend, zowel voor de toeleverancier als de uitgever.

